Bespaar tijd met je persoonlijke assistent
Iedereen wil de behoeften van zijn klanten optimaal vervullen. Toch merken veel bedrijven dat het niet altijd mogelijk is om de vragen van klanten te kunnen beantwoorden, omdat dit veel tijd kost. Een klantenservice kost personeel en is voor kleine bedrijven niet reëel. Daarnaast kunnen bedrijven zelfs met een klantenservice niet altijd voor de vragen van een klant klaar staan. Het is toch de droom om altijd paraat te staan voor je klanten zonder dat het jou extra werk kost? Maak kennis met onze digitale persoonlijke assistent! Een tijdbesparende uitbreiding op het klaarstaan voor je klanten.
Om jou zo goed mogelijk op weg te helpen programmeren wij de bot voor. Samen met jou richten wij de bot in waardoor deze jouw persoonlijke benadering naar klanten overneemt. Mocht de bot niet het juiste antwoord hebben dan kunnen we de bot overhandigen naar een persoon of doorsturen naar jouw gewenste telefoon of een eigen centrale nummer.
Waarom een digitale persoonlijke assistent?
☑ Personaliseert de antwoorden per klant-type.
☑ Houdt bezoekers lang genoeg betrokken om meer over hen te weten te komen, en eventueel actie te ondernemen.
☑ Geeft de bezoeker een makkelijke manier om met jou in contact te komen.
☑ Geeft duidelijke antwoorden op vragen en helpt bezoekers ook verder op vervolgvragen.
☑ Geeft je een voorsprong op de concurrentie.
☑ Kan de bezoeker doorverbinden met de daarvoor aangestelde persoon.
☑ Vergroot de klant betrokkenheid.
Extra visuele mogelijkheden
Eén van de vele mogelijkheden die je hebt is de klanten helpen met video instructies. Is er een uitleg die beter overkomt in een video? Of moet de klant door middel van een visueel voorbeeld op weg geholpen worden? Wanneer de klant met een vraag komt die in de video behandelt wordt kan de digitale assistent deze video’s naar de klant toesturen. Verder is de digitale assistent ook uit te breiden met afbeeldingen en overige bewegende beelden om de huisstijl naar voren te laten komen.
Aanpassingen maken
Natuurlijk begrijpen wij dat bepaalde dingen regelmatig kunnen veranderen. Onze slimme digitale assistent probeert veel van deze dingen automatisch op te pakken. Mocht er informatie over het bedrijf veranderen zoals de openingstijden of het adres dan kunnen wij de assistent aanvullen.